Εάν κάποιος χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. (ACS COURIER).

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει υποχρεωτικά το δελτίο επιστροφής ηλεκτρονικά ή να επικοινωνήσει με το THESHOE τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail στο info@theshoe.gr.

Εάν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις, το THESHOE υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο THESHOE από την courier.

Εφόσον επικοινωνήσουμε μαζί σας για την έγκριση της επιστροφής σου, υπάρχουν οι εξής επιλογές:

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι:

THE SHOE

ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗ ΓΙΑΝΝΑΡΗ 17

ΧΑΝΙΑ TK 73134

ΤΗΛ. 215 215 1981

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Απαραίτητες προϋπόθεσεις για να γίνει δεκτή μια επιστροφή


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ


Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το THESHOE διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η THESHOE θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. 

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. 

Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.


ΠΕΡΙΟΔΟΙ BAZAAR


Τα προϊόντα που η αγορά τους γίνεται κατά την διάρκεια BAZAAR ή κάποιας άλλης ειδικής εκπτωτικής ενέργειας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή τους εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.